stan

Godmorgon! Jag och Samuel börja bli allt segare och segare på att kliva upp på morgonen. jag vaknade vid åtta imorse, men tyckte de var förtidigit, så jag somnade om till klockan tio. men när Samuel inte kliver upp, vill inte jag heller kliva upp. Vilket resulterade till att vi klev upp nyss! :/ jag får dåligt samvete för att jag sover förlänge, jag sover ju bort halva dagen. men de är ändå mulet ute, så då får man ligga kvar i sängen! :)

Igår var vi och kollade på balen. de var roligt att se hur uppklädda och fina alla var! :) Jag fick en bra plats för att fota, men alla människor luta sig ju ut när de kom människor, så jag fick luta mig ut mest av allt för att få någon bild. :/ men huvudsaken är att jag fick på mina små kycklingar. så jag ska lägga ut dom bilderna sen, så ni får se hur fina dom var! :)

Nu ska jag ta och sminka mig lite, ska till stan idag. Samuel ska på något tjafs, så jag ska gå lite på stan och kolla. Vi ska köpa en present åt Samuels syster som fyller år på lördag. och jag vet exakt vad jag vill köpa, men de kan jag inte säga för de händer att Linda läser min blogg! :) vi hörs, tjingeling

Kommentarer
Postat av: karråw

åh det var så kul att du fotade, hoppas dom blev fina och att man inte fick allt för mkt face :)

2009-06-05 @ 16:07:49
URL: http://karrolilah.blogg.se/
Postat av: Linda

Händer att jag läser? Jag läser den nästan varje dag :P

2009-06-07 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0