sol och sommar

Sol, sol! molnen är på väg bort från himlen, så jag ska nog gå ut och fixa lite på gården. jag ska såga ner vinbärsbuskarna och klippa gräsmattan :)
Imorgon blir de stan med Tina och mamma. vi ska kolla på en klänning åt mig som jag kan ha på studenten, jag hittade ju ingen sist jag var på stan. sen blir de nog lite mer sommarkläder! :) Jag köpte två t-shirts i torsdags, mycket sköna.
ska gå ut nu, ha en trevlig dag! :) ps. jag skar mig på min rakhyvel igår, så de är skit svårt att skriva!

Kommentarer
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte

Hej!



Vilken bra blogg du har :) och katten på din header är ju helt otrolig söt!!!



Hoppas du har en härlig måndag.



KRAM till dig! <3

2009-06-01 @ 17:19:54
URL: http://youadoreit.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Michelle

ja vad kul! där är massa fint (men det mesta slutar imorn kväll så skynda fynda!;)) har massa märkeskläder, -skor, och designersmycken (typ disney couture och dogeared). lägger upp massa nytt efterhand och jag börjar nästan alltid från 1 kr. hoppas du hittar något fint :)



fina färger du har i din blogg. har försökt ändra min banner och så men det vill sig inte..:( har du tips på var man kan få hjälp eller är du en naturbegåvning på datorer kanske? hehe ;)



cool signatur du har förresten i slutet på inläggen. lägger du till den som en bild eller hur har du fixat det? :)

2009-06-01 @ 19:50:25
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0