tillbaka

3 veckor sedan sist jag skev. de händer mycket just nu, så jag har aldrig tid eller ork att skriva, men nu ska jag försöka bättra mig! :)
Jag jobbar i princip varje dag, sen har de varit bröllop, dop, stugan, vännäsdagarna och massa mer. jag har tänkt lägga ut lite bilder från sommaren, men jag tar de när jag har tid. Jag ska snart börja jobba, så jag måste göra mig nå mat innan! :)

Idag är de 1 vecka sedan min underbara morfar gick bort! Han vart 90 år, och de verkar varit 90 bra år! varje gång man träffade han, berättade han historier från när han var ung. man har hört dom flesta historier fler än en gång, men man satt endå glatt och lyssnade :) Jag är glad att han får vara med mormor nu, de glädjer mig! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

jo, då ska vi dit och ha det roligt hihi :)



visst ska du på begravningen på torsdag?

2009-07-19 @ 14:17:54
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt att du är tillbaka med bloggandet! Varit lite tomt på sistone på din sida,men ni har ju fullt upp med annat! Tråkigt det där med din morfar :/ Han har iaf levt ett långt och förhoppningsvis ett härligt liv!

2009-07-19 @ 15:56:35
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0