4 år!

Tjoho, länge sedan igen! Har inte varit hemma på några veckor, sen har jag varit sjuk så datorn har legat undan packad. men nu är jag tillbaka och ska försöka skriva som vanligt. Har massa bilder jag ska lägga ut också, men de tar jag inte idag!

Jag och Samuel firar 4-årsdag idag! tyvärr har vi inte gjort så mycket. Vi har bara ätit en god middag och nu ska vi mysa i soffan framför tv. :)
Vi har också städat och snyggat till lägenheten idag/kväll. Vi har satt upp tavlor, spegel och ljus'grejor'. Vi har också varit på rusta, där vi köpte en massa till hallen och ett skoställ. så nu ser det ut som någon bor här hemma! :)
ska se tv nu, tjing

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja jag är äntligen frisk nu! Skönt att höra desamma om dig :) Och grattis till 4 års dagen! :)

2009-01-06 @ 22:46:35
URL: http://asaampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0