my day.

Trött, utmattad, ingen middag och top model. Så har min dag sett ut! Jag var så trött på väg hem efter skolan att mina ögon helst skulle vilja stängas och sova tills imorgon. jag hade planerat en skön vilostund när jag kom hem, så att jag skulle orka vara uppe och se på top model. men den sömnen fick jag inte! När jag kom hem var Samuel så uttråkad efter att ha suttit hemma en hel dag, så har föreslog att vi skulle gå ner på stan och ta en macka på Catarina´s. och så blir såklart fallet, så vi tog en promenad ner på stan och köpte min favorit macka, kyckling currymajonäs! :) när vi kom hem var jag så slut på att jag somnade en timma i soffan. och eftersom klockan då var halv sju orkade jag inte laga mat, utan tog mig en dusch och gjorde mig en macka! :) nu ska jag ta mig en filtallrik och förmodligen sova, kanske se film, Kung fu panda, den är så rolig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0