måndag

Sitter här och håller på att somna, jag är helt slut efter en skoldag med två lektioner! hm, har tankar på att borsta tänderna och sova. Har sovmorgon till 12 imorgon, så jag hinner iallafall vila ut :)

Jag och Samuel var föresten och handlade idag, vi köpte allt vi ska äta i veckan. det är förvånandsvärt vad lite mat kan kosta. Vi handlade råvaror så vi ska laga mat i fem dagar och allt gick på under 300 kronor på Willys. Det kan kanske bero på att vi redan hade nötfärs, lax och kyckling hemma, men vi handlade ändå mycket! :) När jag och samuel var och handlade en måltid på Ica maxi gick den på 300 kronor! :/
jaja, ska gå och göra mig iordnign för sängen så får vi se när jag kryper till kojs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0