fel buss

haha! Jag måste få skratta åt mig själv ibland! Idag när jag stod och väntade på bussen på vasaplan, stod de på tavlan att linje 8 till ersboda skulle gå klockan 14.52 och 15.00. Så jag väntade men de kom aldrig någon buss, när klockan var 14.57 kom linje 5 som går till Ersmark. Det stod på bussen att den gick förbi haga och erboda, så jag tänkte att eftersom min buss aldrig kom borde den här gå förbi mig. men så var inte fallet! Jag fick kliva av på Illervägen(typ mariehem) och gå därifrån i kylan. Visst det är inte så långt, de tog ca 20 minuter, men det var så satans kallt ute så jag frös bena av mig! men de är sånt man får ta, när man inte har så stor koll på vilka bussar som går vart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0