paulina + julia = sant

Paulina har varit här och hälsat på ihelgen. Vi var och shoppade loss på dollarstore i lördags, sen åt vi middag, kollade på tv och spelade spel :) vi gjorde också ansiktsmask senare på kvällen och de hade vi väldigt kul med(se bilderna nedanför). allting stelnade och man såg ut som en gamal tant med alla rynkor och ormhud :)
Idag bakade jag och paulina kaka, sen åkte vi ut till Samuels systrar och fikade och lekte med barnen. nu har hon åkt hem så nu ska jag läsa lite teori och fika. tjing 


ps. jag ser ut som en orm!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

chacha vilken fin och gullig blogg du har!

kolla gärna in min, den är ny men jag ska försöka göra den bättre.

chao

2009-12-29 @ 00:58:13
URL: http://jenniu.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahahaha jag älskar bild nummer två. Inte så snyggt är vi verkligen släkt?! xD

2010-01-01 @ 22:05:44
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0