söndagkväll

Jag är rastlös! samuel åkte ner till Johnny för att spela tv-spel och så lämna han mig hemma. eller jag valde att stanna hemma, jag kände inte för att kolla på när dom spelar ishockey. :/ Jag funderar på att kolla någon film, de finns inget på tv just nu. Hade de bara varit måndag hade de varit Big brother, men jag får kika på de imorgon! :)

Nu har jag och Samuel bestämt att våran nya familjemedlem ska få heta Arthur! :) jag vet inte än vad jag ska kalla han, vad har man för smeknamn när man heter Arthur? Artis tänkte jag, men de blir ju som Dartanjangs smekknamn, Dartis :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Artte, kanske eller bara Atte? :) Mina bästa förslag så här på morgonen :)

2009-08-24 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0