shopping är bra

Då har man gjort en dag på stan! jag tycker att de är ganska skönt att gå på stan själv. man behöver inte gå in i någon affär man egentligen inte vill gå in i, man behöver aldrig vänta på att någon annan ska pröva massa kläder eller dyl. De är nästan bara positivt att gå själv! :) Jag hann iallafall med att äta lunch med Samuel innan han skulle tillbaka och skriva sina prov. så de vart en macka på Catharina´s. dom måste ha dom godaste mackorna i stan, de tycker jag iallafall. :)

 

De vart en sport-bh från Stadium för 199:-, en tröja från Rut m.fl för 150:-, leopard örhängen från Lindex för 49:-, avokadoolja och nagelbandskräm från Kicks för 130:- och 90:-. Bra köp tycker jag, de var saker jag behövde. inte örhängerna kanske, men dom var så fina så de fick bli dom också! :) Tallrikarna är från Lagerhaus, den större gick på 19:-/st och den mindre på 15:-/st. Jag har länge kollat på dom här tallrikarna, men de har aldrig blivigt av. så nu köpte jag två stycken av den större och sex stycken av den mindre. Jag tänkte att jag kunde ha dom som tacofat eller bara uppläggningsfat! :)

Då var de dags för min dagliga joggingtur. Samuel är hos Fredrik och han sa åt mig innan han for, att jag inte fick glöma bort att jogga ikväll. Jag har anlitat Samuel, så jag ska hålla de jag lovat: att motionera varje dag! :) så nu ska jag testa min nya sportbh! :) tjing, trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej, det låter ju bra det :) Skönt att vara ledig en stund efter allt jobbande. Vilka fina fat du köpt :) Håller med om att gå på stan själv har många bra fördelar.

2009-08-15 @ 09:51:57
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0