pussel bygget klart!


Det har tagit någon vecka och ett par timmar, men nu är pusslet klart! :) de har varit roligt och jag skulle vilja lägga ett nytt. men nu har vi varit utan duk så länge. man skulle haft en stor skiva, som man kan ta bort från bordet när man byggt klart för dagen och sen ta fram de när man ska bygga igen.
Det är också lite svårt att bygga när Arthur är på bordet och leker med pusselbitarna hela tiden. Imorse när jag skulle bygga hade han tagit bort ett hörn. den lille busen! :)

Nu ska jag kika bloggar sen ska jag duscha. Jag och Samuel ska och käka mat hos mammas karl. skriver sen ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj! Skulle aldrig ha tålamod för att bygga ett så stortpussel :D Jag ska gå pedagogik A 30 poäng, vilket känns lite pirrigt!! Vi pker den 26 september, om exakt en månad :):)!

2009-08-29 @ 16:14:05
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0