lördag

Hemma igen! att bli bjuden på mat, vin och massa godis är aldrig fel! :) de är alltid trevligt att umgås med familjen!
Jag får se vad jag och Samuel hittar på nu, han håller på att poppa popcorn, så de blir nog film eller tv. Jag såg att de är Sagan om ringen ikväll. jag gillar dom filmerna väldigt mycket, men jag har sett dom så många gånger, så jag kan många repliker utantill. Jag har alla filmerna, plus allt extra material som jag inte lyckats sett än. så jag kanske skulle ta mig en dag eller flera dagar och kolla igenom det :)
popcorn nu! :)

Kommentarer
Postat av: Cristel

dom har inga namn n haha.. eller en tror vi ska heta elsa men den andra vet vi inte. förslag? :)

2009-08-30 @ 21:21:40
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0