Har man en katt, kan man väl lika gärna ha två!?

De tycker iallafall jag, så jag tog hem en katt igår! :) Samuels pappa hade tre kattungar som han ville bli av med, så då passade jag på att ta med mig en liten knatte hem! :)
Han är 12 veckor gammal och hur gosig som helst. Jag trodde att Dartanjnag var gosigast, men Kurry(som katten heter) är hur gosig som helst. Namnet Kurry fick han av den enkla anledningen, att han kurrar hela tiden! man behöver bara kolla på han så börjar han. :) Jag och Samuel funderar på ett namn byte, men vi vet inte vad vi ska döpa han till. med tanke på att vi har haft lite underliga namn på våra katter, så som Dartanjang, Bruce och Greta måste vi ju ha något i samma stil. så vi funderar på om han ska få heta Arthur! :)



Här ligger han och spanar på Dartanjang :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag gillar den mittersta bilden mest!

2009-08-23 @ 17:41:39
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0