en ny vecka

Godmorgon! :) Sitter här nyvaken och funderar på vad jag ska hitta på för roligt idag :) Jag ska iallafall börja med att äta frukost och lägga lite pussel. jag måste bli klar med de nu, Arthur är som galen i pusselbitarna. Han vill ju bara äta upp dom, den lille skorven! :)

Det känns nästan som om man skulle haft barn. Katterna väcker mig på morgonen och vill ha mat, sen vill Arthur busa och mysa, medans Dartanjang är ute och jagar möss och fåglar. Jag få se om jag släpper ut Arthur idag också eller om jag ska vänta tills imorgon. Arthur ligger i mitt knä just nu och leker med snörena på tröjan :) jaja, ska göra mig nå fika nu, tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Han kommer nog förbi, tror jag. Han ska på Jula å lämna in den där vinkelslipen å de stänger ju 8 å hans mamma kommer inte förrän halv tio tror jag :)

2009-08-24 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0