helg

Grattis Julia! :) idag fyller jag 19 år. de känns väl inte så mycket, det händer som inget speciellt. annat är de nästa år! :)
imorgon blir de partaj här hemma. Jag vet inte vilka som kommer än, men några blir de iallafall som ska fira mig och Karro! :)
 
Jag som trodde att jag skulle blir ensam på min föselsedag. Samuel skulle till nordamaling och fixa nå saker, så jag hade ställt in mig på soffan med godis och tv. men när jag kom hem var alla ljus i hela lägenheten tända och i soffan låg Samuel och kollade på hockey. de kanske inte var de romantiskaste, de med hockeyn. men att han stannade hemma för min skull var snällt! :) nu ska jag kolla lite bloggar och sen sova, så jag är uppvilad imorgon! :) tjing

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis igen :D

2009-04-24 @ 23:14:52
Postat av: maja

sv: tack så jättemycket! jaha vad kul, grattis i efterskott då :)

2009-04-25 @ 18:21:03
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: maja

sv: jadu, om du läser den och tycker den är intressant borde du väl veta vad jag skriver om...? eller är jag så otydlig...? hm! står till vänster under bilden en kort lite presentation av mig/bloggen också, så kika där om du fortfarande undrar. :)

2009-04-30 @ 18:02:32
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0