ikea är något man aldrig kan få nog av

Måndag imorgon, helgen har gått fort och jag vill bara vara ledig! men vi har iallafall hunnit med IKEA ihelgen, de vart inte som jag tänkt mig. Skulle köpa mycket som jag inte gjorde(tex. tv-bänk och köksbord), men de vart en massa små saker som man inte kan komma undan! :) sen ville jag och Samuel köpa en lampa som vi la i vagnen, men den kom aldrig med hem och står inte med på kvittot, så den ligger nog inne på IKEA någonstans! :) Här är iallafall vad jag hittade på IKEA:
- Musmatta
- Skohorn
- 3 tavlor med blom motiv + ramar
- Klädroller
- Potatisskalare
- Diskställ
- Durkslag
- Bunkar
- (som som man gör isbitar av)
- Grillpanna
- Traktörpanna med lock
- Köksredskap
- Påsklämmor
- Burkar (matlådor)
- Salladsbestick
- Tekula
- Porslin (flattallrikar, djuptallrikar och assietter)
- Hylla (till toaletten)
- Toalettborste
- Duschskrapa
- Galgar
- Handdukar
- Badhanddukar
- Blommor
- Blomster skål
- Vas
- Spegel
- Ljus
- Glödlampor
- Batterier
Som sagt, inte allt för mycket saker, mest småplock :) men jag måste säga att dom hade dåligt med lampor, kuddar och filtar. De som jag nästan såg mest framemot, men jag får kolla här i stan och se om jag hittar något som passar bra! :) jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppa ner i sängen med Samuel. Ska upp lite tidigare imorgon för att käka lunch och plugga lite med Tess! :) tjing PS. ska försöka lägga ut några bilder imorgon på de jag köpte! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0