rfsu

Godmorgon! ja, de vart en sen kväll igår i Vännäs, så jag och Samuel var tvungna att sova ut lite! :) och 'Att göra listan' kommer att förflyttas till imorgon, jag har ring vetrinären så julpyntet och de andra tar vi imorgon! :)

Var och hämtade posten hos pappa igår, ett kuvert och tre stora paket! :) jag älskar när de är paket! Ett var skolkatalogen, de är alltid roligt att kolla igenom den! :) Dom andra två paketen var från rfsu. För ett tag sen var jag med i en tävling på internet, där man skulle styla sin så kallade fiffi. de lät ju som en rolig grej, man skulle raka en fiffi och få så höga poäng som möjligt. Jag gjorde ett försök och fick 10/10 poäng, så då var jag med i tävlingen om att vinna produkter från rfsu. Dom 100 första som fick 10/10 poäng vann och jag måste ha gjort en fiffi två gånger, för jag har fått två upplagor av produkterna! :)

De kan ju alltid vara bra att ha! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till dubbelvinsten!

2008-11-29 @ 20:19:33
URL: http://m00nspell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0