filmer

Kladdkaka inne i ugnen! :) var så sugen på de, men nu har mitt magont kommit tillbaka, så jag får se om jag kanske får hoppa över den endå! :( jag hoppas jag mår bättre imorgon, för jag vill verkligen inte missa köket imorgon.

Tänkte skriva om två filmer som jag såg ihelgen. Eden lake och Narnia: Prins Caspian.
Eden lake
är en engelsk thriller, som var mer vidrig än hemsk. Jag tycker själv att den var ganska kass. jag brukar gilla skräckfilmer, men den här var inte alls bra! Den hade en bra början, men efter ett tag spårade hela filmen ur. Den hade inte heller något budskap, inte vad jag Samuel Cristel eller Isac fattade iallafall. Eden lake är ingen film jag rekomenderar, inte betala för att se de iallafall! :)


Narnia: Prins Caspian är en fantasy, både för barn och lite äldre människor. Jag tycker att den var riktigt bra. jag har sett tecknade Narnia när jag var liten, så jag har alltid gillat filmen. jag kanske skulle sett första filmen före, för jag förstod lite halv dåligt, men jag tycker iallafall att den var bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0