söndag!

är äntligen hemma från en lugn helg i Lycksele! jag tycker att det är så himla härligt att vara i Lycksele, men det är ganska skönt att komma hem! :) På fredag eftermiggaden bestämde jag och Samuel för att åka till lycksele och hälsa på hans systrar och träffa lite vänner! :) så på fredagkväll blev det bara film med Samuel, hans syster Linda och hennes pojkvän Patrik. På lördag dag hälsade vi på Samuels andra syster Sanna och hennes pojkvän Andreas och vi for ner på lilla bageriet och tog oss en mjukglass! Efter det for vi och hälsade på Isac och Cristel för att äta lite tårta och gratta han :) på kvällen vart det grillning med Linda och Patrik och sen vart det film igen!  Vi hade tänkt följa med och fira Isak på hotellet, men varken jag eller Samuel kände oss riktigt sugna, så vi spar det till någon annan gång! :) Idag har moster Barbro, Kudde(mosters man) och Morfar varit här och hälsat på, åt middag och surrade på!

Nu ska jag snart se på Sanningens ögonblick på 5an, sen Parlamentet halv 9, så jag kanske skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0