sjukling.

Är i Nordmaling nu och gör inte så mycket. jag är sjuk och hostra och nyser hela tiden, så det är bara jobbigt! men jag har en Werther´s med choklad, en bilpåse, tidningen Fredag och Nightwish, så jag klarar mig :) Jag är beroende av Aftonblandets och Expressens fredags bilagor, Klick! och Fredag, köper dom varje fredag och läser en massa onödigt, men det är roligt! :)
Imorgon blir det Ikea med familjen, syster Linn ska flytta så hon ska ner och köpa lite möbler och då frågade hon om vi ville med. Så det lär bli en massa onödiga saker för mig! :) Jag har verkligen tur att syrran flyttar till Berghem som ligger just vid min skola, så jag lär nog bo hos henne ofta! :) men nu ska jag ta och läsa lite Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0