Övningskörning

Kort dag idag! det enda vi skulle göra idag på skolan var att städa köken, och vi var klara vid klockan 10 så då fick vi sluta. Jag Carro Tess och Ida gick ner på stan. Jag skulle kolla på en morsdgas present till mami. Jag köpte tre produkter från Oliva som jag ska ge till mamma på söndag. Lite peeling, body lotion och sånt smått och gott, som alltid är roligt att unna sig själv! :) Sen vart det också en bok för mig och Carros del. Carro köpte Carolina Gynnings bok Ego Girl och jag köpte Linda Rosings bok Den nakna sanningen. Har alltid tänkt köpa dom böckerna men de har aldrig blivigt. Sen har jag redan har två böcker som jag ska läsa ut först innan köper jag Gynnings bok! :)

image35

Har nyss varit ute och övningskört med mamma och Tina. Det gick över mina förväntningar, men det är väldigt roligt! :) skönt att man bor i ett sånt litet samhälle att det inte är så mycket folk ute på vägarna. ne, ska gå och duscha nu.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, jag ska flytta om jag tar mig in :) Men vi har redan tagit en lägenhet och allt från 1 aug så jag måste ta mig in haha. Men jag tror att jag tar mig in med mina poäng så :P

2008-05-21 @ 23:53:34
URL: http://xjosefinex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0