Hur kommer det att gå?

nu är det spänning i DH! Jag skulle helst ladda ner nästa avsnitt för att se hur det går för dom, men jag får spara mig tills nästa tisdag! :) 
Victor dog ju och det gör mig igentligen ingenting, men om Carlos dör blir jag ledsen. Carlos och Gabrielle måste bli ett par igen! Sen undrar man ju vad som händer med Lynettes familj, dom kan ju inte dö allihopa! men men, det återstår att se.
Jag ska lägga mig nu och läsa på lite natur, och vänta på att Samuel ska komma! Det är så mysigt att sova med någon! godnatt, puss

image16
Teri Hatcher/Susan, Felicity Huffman/Lynette, Nicollette Sheridan/Edie, Eva Longoria Parker/Gabrielle & Marcia Cross/Bree. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0