en vanlig dag!

huvva, jag är så trött! jag höll på somna vid köksbordet då jag ätit middag och bestämde för att sova en timma så jag orkar vara uppe och se på DH ikväll. längtar! :)

Slutade tidigt från skolan idag, istället för 17.20 fick vi sluta vid 2-tiden. Vi hade bestämt att möta en annan hr klass i brännboll, så vi drog till mariehämsängarna och spelade brännboll och fikade! :) Den andra klassen vann med ca 10 poäng, och jag tror att domarna fuskade, för att dom andra var så mycket bättre än oss! jag vet inte om det har någonting att göra med att min klass består av 99% tjejer och deras klass var kanske 96% killar! men men vi hade roligt! :)

Nu ska jag föra över lite pengar från sparkontot så jag kan köpa en mosdags present till mamma! :) såg massa härliga saker på body shop idag, så ska springa in där imorgon :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0