Tisdag!

Var ledig idag och är ledig imorgon, vilket känns mycke skönt! Idag har jag inte gjort så mycke, var nere hos mamma ett tag på dagen och spelade sims med syrran. När Samuel slutade åkte vi upp till pappa och åt mat och nu ligger han och sover! :) jag håller på att installera lite sims spel på datorn, våra egna spel Glitter & Glamour och Kök & badrum. Sen har jag lånat Året runt och Djurliv av Paulina så nu blir de mycke spela! :)
Imorgon ska jag in till Umeå för att ta en fika med Tess, har inte träffat sen innan skolavslutningen så de ska bli roligt! :) Jag ska också köpa några nya sims spel. :) Jag vet inte vilka de blir än, men Ikea heminredning och Jorden runt låter ganska bra! :) nu ska jag återgå till installationen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0