Midsommar imorgon.

Imorgon är det midsommar och jag och Samuel har varit och handlat mat tills imorgon! :) Det blir grillat med klyttpotatis och sen jordhubbar till efterrätt! Vi vart erbjudna att följa med Paulina och Fredrik till Röviken, men eftersom jag jobbar både fredag och lördag kändes de lite jobbigt! Så för mig och Samuel blir det en lung hemma kväll med mat och mys! :)
Nu ska vi åka ner till mamma och se om vi hittar något att äta, sen får vi se vad som händer! Tinaköpte ett nytt Sims spel idag, Badrum och köks inredning! Så de kanske blir att tästa på de ikväll! :)¨

Sen måste jag gratta Rebecca på 18-årsdagen! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sims har jag inte spelat på flera år :/ jag ska göra de nåndag :D



TREVLIG MIDSOMMAR :D

2008-06-20 @ 01:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0