Glass i stora lass

Hallå! nu var det länge sen jag skrev känner jag, men jag har inte haft nån dator till att skriva! Jag känner mig väldigt taggad på sommarlov nu, jag har helg nu! Har inga fler lektioner förns på måndag och då är det brännbollsturnering på mariehemsängarna med skolan! :) Var på skolan idag för att lämna igen en bok och få reda på mitt betyg i idrott! Jag tänkt inte fara till skolan idag, men pappa mutade mig med fika och glass, så jag och Samuel for! :) Efter mina två lektioner som gick på 20 minuter gick jag och Samuel ner på stan och tog oss en macka på Catharinas, sen gick vi till pappas jobb och åt en glass! :)

Ne, nu vill Samuel att vi ska sova, så jag skriver imorgon när jag vaknar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0