Roliga torsdag!

Då var en till arbetsdag avslutad! imorgon får jag helg, slutar klockan 4 och sen är jag ledig hela helgen! :) de är min enda lediga helg på hela sommaren! :/ Imorgon fyller mammsen år, så de ska vi fira med middag och tårta :) Jag hade tänk göra en jordgubbstårta efter jobbet imorgon!
På lördag firar jag och Samuel tre och ett halvt år! :) vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men det blir nog inget stort iallafall.

Efterso jag inte skrivt på länge kan jag dra förra veckans händelser! På onsdagen var jag på stan och tog en fika med Tess, de var mysigt! Vi gick på stan lite och bara pratade och umgicks. Jag hoppas att jag ska hinna träffa några andra klasskompisar under sommaren också! :) De var väl vad jag hann me förra veckan, resten av tiden jag inte var med Tess jobbade jag!

Läste i en tidningen idag att: 15 st dör varje år av hajarattacker. 150 st dör av en kokosnöt i huvudet! :) Så de är större chans att dö av en kokosnöt i huvudet än att bli uppäten av en haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0