Måndag

Då var de en ny vecka igen! helgen har varit lugn och skön! :) I fredags fyllde ju mammsen år, så då åt vi en god middag och rabarberpaj! Eftersom den här helgen är den enda helgen jag är ledig på hela sommaren, så åkte jag och Samuel till Nordmaling! På lördagen firade jag och Samuel tre och ett halvt år, så vi köpte melon och jodrgubbar och åkte till havet! Det var deremot inte så bra väder, så vi for hem ganska snabbt! På kvällen grillare vi med Samuels mamma och Peter, sen tog vi en sväng till Umeå! :) På söndagen var vi bara hemma och gjorde ingenting, vi möblerade om Samuels rum och såg på film! :) Idag har jag jobbat, men innan de var jag med Samuels mamma och Peter in på stan en sväng! Sen var vi på Smultronstället och kollade på växter och tog en fika! Imorgon är jag ledig så jag får se vad som händer, jag tror inte att det blir så mycke alls, alla jobbar så jag kommer nog bara vara hemma! ska fika med syrran nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0