åsele

Packaning och tvättning, de är min sysselsättning just nu! :) Jag håller på tvätta alla kläder jag äger och har, och sen ska jag packa så jag får med mig allt jag behöver till Åsele ikväll! Börjar jobba klockan 3 och stänger ikväll klockan 9, så då blir de hem och ta en snabb-dusch, hämta upp Paulina och Fredrik sen åker vi till stugan! :) på fredag vet jag inte vad vi ska göra, kanske blir lite sol, bad och fiske och på kvällen blir de Åsele. vi hade egentligen inte tänkt fara, men då vart jag ledig, så nu är jag taggad! :)
Nu ska jag springa ner till tvättstugan och slänga in tvätten, men jag skriver förhoppningsvis på lördag kväll eller söndag innan jag åker igen! :) pusss

Kommentarer
Postat av: karråååw

Var trevligt att få träffa dig!

2008-07-22 @ 20:30:49
URL: http://karrolilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0