Tv är bra, men ändå så dåligt!

Godmorgon! sitter och äter tomtegröt och kollar på barntv. Att de ska vara så svårt att kolla på tv på morgonen. Slog på tv imorse för att ha något att lyssna på, men de är omöjligt att hitta något bra! vi har ca 12 kanaler och på 6 av dom var det Tv shop. Visst kan jag sitta och kolla på de, men hur roligt är de i längden? Sen blev jag lite irriterad när jag loggade in på msn och fick se reklamen... Blondinballa ska ha ett tvprogram, Blondinbellas tv-dagbok. De kommer att vara precis som hennes blogg fast på tv! Jag kan ju glädjas av att jag inte har Tv400, så jag slipper kolla på de. men varför ska hon var med på tv när hon redan är en av sveriges största bloggare? Dom hade en fråga på msn, där dom frågade om vi skulle kolla på tv programet. Jag svarade nej, inte en chans som 69% andra också svarade! :)

Jaja, ska gå och göra mig i ordning för skolan, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0