Jullov till de 8 januari

Jullov är toppen! Dagen började med julavslutning där vi lyssnade på massa bra musik i aulan! efter de gick jag Tess Karro Sandra och Ida ner på stan där vi tog en fika, mysigt att bara sitta på café och prata :) det är de vi gör bäst, kan man säga! Träffade också mamma och Linn som var inne i stan och julhandlade. Träffade också Paulina en snabbis, för att prata om vad vi ska ge varandra i julklapp! :) När jag kom hem hade min underbara sambo/fästman diskat och gjort fint i lägenheten. och på köpet kom mamma och Linn och lagade mat åt oss, så vi åt middag tillsammans + att dom hade köpt hem en pistagelängd :)
Jag har också hunnit tvättat alla mina kläder, så nu ska jag kunna välja ut vilka kläder jag ska ha på julafton. Skulle vilja köpa något nytt, så vi får se om de blir något imorgon när jag ska på stan! Har hittat en fin tunika på Bikbok, kanske blir den! :) annars blir de nog något skönt som jag har här hemma. Det blir inte några byxor iallafall, de är inget bra altenativ när man ska äta så mycket som jag har tänkt göra! :)
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta de lungt på min första kväll på jullovet! :) tjing

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hittade åt din blogg idag :)



Vilken kille du har! Det är ju precis sådär det ska vara ;) Det är min lägenhet du såg på bilden,det man ser är nästan allt som finns. Den är bara 16 kvadrat - ett rum, liten hall, toalett och dusch i källaren :)

2008-12-18 @ 21:10:51
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0