Två timmar!

Var på strömpilen igår och köpte mina skor, men ser nu att dom inte var lika snygga som i affären. Men det får jag leva med :) var in på HM också och köpte 14 nya sockar(låga) i alla regnbågens färger.

Idag har det blivigt mycke tårta och godsaker! eftersom Karro fyller år idag gjorde vi tårta på skolan och efter skolan for vi hem till henne och fikade. :) middagen blev en halv skagen-macka på subway för mig och Angelica! Sen måste jag tacka tjejerna för en rolig eftermiddag/kväll! :)
Hade tänkt göra mig i ordning nu och sova, för imorgon är det min stora dag! :D skriver ett födelsedags inlägg imorgon när jag kommer hem från skolan! :) godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0