snöoväder!

Hallå! har just kommit ut ur duschen, och ska snart sätta mig ner och träna på Alkoholhanterings provet som jag har imorgon! man blir på så dåligt humör när de är så dåligt väder, här hemma snöar det för fullt!
Jag har fotfarande ingen stor koll på hur man ändra och fixar här på bloggen, men jag får ta mig tid sen och försöka fixa till den! :)

Jag tänkte berätta lite om mig för er som inte känner mig. Jag heter Julia och är 17 år, snart 18. Jag bor i Vännäs med min familj och mina två katter! Jag går andra året Hotell- & restaurang programet på Östra gymnasiet.
På fritiden umgås jag mycket med min pojkvän Samuel, min familjen och kompisar. Lyssnar på musik, kollar på tv och sitter på datorn. :) det var lite kort om mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nylander

Hey!
blogg, coolt! jag ska läsa varje dag ;D

2008-04-13 @ 15:03:19
Postat av: josefine

Jag fattar typ ingenting av blogg design heller ;)

2008-04-13 @ 16:22:43
URL: http://xjosefinex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0