Fre-Lör

Ja, jag börjar väl med gårdagen. Jag kom hem från skolan och duschade och fixade. sendan kom Isac och Cristel och hämtade mig, och så fortsatte vi till Umeå och Thomas! Vi gjorde en god middag, drack och hade trevligt. Och vid 23 tiden åkte vi till X3m, jag, Samuel, Cristel och Isak. Thomas och Camilla kom på att dom hellre ville stanna hemma och göra något, fråga mig inte vad! :I Vi var där och dansade och täffade massa trevligt folk! :) sen vart det subway för alla utom jag, som helst bara vill gå och lägga mig och sova! Vid 2 tiden insåg jag och Samuel att vi inte kunde ta oss hem för att det inte gick någon buss. Men sån tur var skulle Karro och Tess åka bli hem, så vi tiggde skjus av dom! När vi kom hem vid 3 tiden tog jag mig en tallrik med special k och mjölk, och mjölk måste vara det godaste! :)

Idag har det varit ganska slitet, Samuel och jag vaknade vid 8 tiden. Samuel steg upp men jag tvingade mig själv att sova! :) Efter kl 10 kom han och väckte mig. så när jag skulle pallra mig ner till duschen hade han varit och köpt 10 stycken rosor åt mig! :) som han hade ställt utanför sovrumsdörren med en lapp där det stod massa fina saker! han är för fin min pojke, och därför älskar jag honom så mycket! :)
Sen överraskade han mig i torsdags också, då hade han blonderat sig! :) men han ska ställa upp i en visning, så då var Cristel tvungen att test färga hans hår! :) skriver mer sen, och lägger in bilder från igår när jag kommer hem imorgon! puss


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-26 @ 15:22:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Skulle inte du kunna gå in på min blogg o hjälpa mig med ett klädval som jag ska göra?
Ha en underbar helg! ;)

2008-04-26 @ 15:29:00
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0