Födelsedag!

Jag har haft en underbar födelsedag! :) kom hem från skolan och maten var serverad. Fläskfilé med pasta och en romsås, konstig kombination men gott! sen vart det en marängswisch till efterrätt! :) hela familjen var tyvärr inte med, det var jag, pappa, Ann, Linn och Samuel. Har inte fått alla paket än, fick ett presentkort på Guldfynd av Samuels systrar och Lanza shampoo och conditioner av syrran! resten av paketen får jag på söndag då vi ska fira med mamma! :) Och sen får jag mitt paket av Paulina när hon kommit hem från Barcelona. ÄNTLIGEN 18! :D

Imorgon blir det utgång, förmodligen X3m med massa trevligt folk! :) och nu ska jag sova, lägger säkert in bilder från helgen senare! :) godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0