Tillbaka!

Vad ska man säga!? Sen instagram kom har bloggen lagts åt sidan. allt som är nödvändigt att visas läggs ju upp där. men jag har fått klagomål på att det inte händer något här och jag ser ju att det fortfarande finns dom som är inne och kollar. så nu tänkte jag försöka ta tag i det hela! :)

Sen sist då - vad har jag gjort!? Hela sommaren har ju gått förbi och jag hade turen att få vara ledig i 9 veckor. Fem av dom nio veckorna spenderade jag i stugan och hade det hur bra som helst! nu minns jag knappt vad vi har gjort(det var ju ett tag sedan!), men vi fiskade, solade, bräfodrade om sista sidan av huset och målade hela huset ett sista varv, vi badade, hade hundvalpar, eldade majbrasa, överraskade Rolle med att måla om hans förråd/utedass och mycket mycket mer!
Midsommar firade vi i Bfs, där hade vi femkamp, åkte plastbåtar i forsen, åt och drack massa gott och hade det bra!
Sen har vi motorveckan i Lycksele där vi stannade en vecka. Kollade tävlingar, drack alkohol, träffade massa trevliga människor och så avslutade vi hela veckan med ett besök på Lycksele djurpark och det måste jag göra om! :)
Nu ska jag laga middag till sambon och mig, så i nästa inlägg som kanske kommer ikväll eller annars så snart som möjligt blir det en bildbomb från sommarens alla trevlgheter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0