Tidigtur, promenad, bak & kalas!

Idag hade jag tidigtur på jobbet så jag var hemma vid två-tiden. Då påbörjade en kaka som jag varit sugen på väldigt länge. men eftersom jag inte har fått äta socker har det aldrig varit aktuellt att baka den. Sedan har jag varit sjuk så jag har inte haft orken att stå i köket och laga allt för mycket. men idag fick jag göra min efterlängtade potatisbakelse som jag åt mycket när jag var mindre.. meen vilken besvikelse! Den smakade inte alls som förut, eller minns jag bara fel!? Iallafall så ska jag smaka en till bit imorgon och hoppas på att den smakar bättre!
Nu när förkylningen är över får jag äntligen börja träna igen och det startade jag med en härlig långpromenad. dock den tråkigaste vägen men med det härliga vädret gjorde det ingenting! :)
 
Samuel och jag har varit på kalas ikväll, Sofia fyller 21 år idag! :) Vi har varit och grattat henne och fått i oss lite fika! :) Av oss fick hon det klassiska, en blomma och choklad! men det går ju hem hos de flesta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0