Nostalgi

Samuel sitter och spelar musik och har hittat en spellista med filmmusik från Walt disney. Jag får många bra och roliga minnen från då jag var liten, jag tror jag älskade att se på film då! :) Han har spelat musik från Ariel, Björnbröder, Tarzan, Snövit och mina favoriter - Lejonkungen, Peter pan och Pocahontas! :) Själv hade jag skivan med alla låtar från Lejonkungen som jag nötte ganska bra, så dom kan jag utantill. Dock kunde jag inte början av Circle of life, men den har jag fått lära mig ikväll! :)
 
Nants ingonyama bagithi baba - Here comes a lion, father
Sithi uhm ingonyama - Oh yes, it´s a lion
 
Nants ingonyama bagithi baba
Sithi uhm ingonyama
Ingonyama
 
Siyo nqoba - We´re going to conquer
Ingonyama
Ingonyama nengw' enamabala - A lion and a leopard come to this open place
 
Jag minns att jag tyckte Pocahontas var så fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0