Jag tror på spöken!

Då har jag gjort min första arbetsvecka på många månader. Kvinnan jag jobbar för är nämnligen ledig på fredag vilket jag då också blir. Nu kan det hända att dom ringer ut mig imorgon iallafall, men det får vi se imorgon! :) Jag hade min första stängning på förskolan idag och jag som är mörkrädd och fundersam på minsta lilla ljud fick lite panik då sista barnet gått. Men jag tog mig helskinnad därifrån tack och lov! :) Nu ska jag tappa upp ett bad och få lite värme i kroppen och sedan tror jag att det blir sängen med en bok. Jag gick och blev förkyld för en dryg vecka sedan och har haft hosta och varit snorig och idag försvann smaken! Jag inbillar mig att om man badar varmt, dricker te med honung och sover kommer förkylingen gå ur kroppen snabbare, vi får testa och se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0