alonetime.

Det vart jobb för mig igår ändå. Jag hoppades på en ledig dag, därför att jag har några grejer att fixa här hemma, som att städa, vika tvätt, måla vitrinskåpet ett sista varv osv. Men det kommer fler dagar och jag hinner nog med det imorgon. Samuel hade grabbkväll igår vilket betyder att jag hade hela kvällen för mig själv. Den spenderades i soffan med godis och filmen Water for Elephants. Det är en riktigt, riktigt bra film och att Robert Pattinson är hvudperson gör den inte sämre! Efter filmen gick jag och la mig en timma innan jag skulle upp igen och hämta pojkarna i stan. Nu är det en ny dag och jag har tänkt ta en promenad nu innan lunch och sedan får vi se vad dagen bjuder på! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0