Riktigt kall mjölk och nybakta bullar!

usch, vad jag är trött! Jag öppnade förskolan imorse och klev upp klockan 5. Jag kan tycka att det är lite väl tidigt, men det är nog bara att vänja sig. Det sägs att arbetslivet är så! :)
Jag har några inlägg som ligger på lager och väntar på att få skrivas. Det får dock bli en annan dag, då jag har mer energi kvar efter jobbet. Barnen tar kål på mig, så jag är redo för sängen nu! :) Jag har ändå hunnit med att bakat bullar idag, så det betyder bullar med kall mjölk ikväll - lycka! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Fastevik

åh... inte okej! jag sitter på jobbet och dreglar. dom såg sjuuukt goda ut :)

Svar: haha! ni får komma och smaka någon dag! :)
Julia

2013-02-05 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0