Middag och glad 22-åring! :)

Nu är man mätt och belåten! Vi har haft våran varannan-veckas-middag ikväll med kära vänner. Paulina och Fredrik bjöd på Per Mobergs lasagne och den smakade gudomligt! :) Jag kommer gärna över och äter den fler gånger. Nu blir det att borsta tänderna och lägga sig i sängen så att man orkar upp till jobbet imorgon. Jag som brukar ta helg på torsdagar får inte det den här veckan - jag ska tillbaka till mitt gamla jobb och ta ett pass, så det ska bli roligt! :)
 
Min kära vän Emelie fyller 22 år idag, så jag ringde henne nu ikväll för att gratta henne! Gud vad jag saknar den kvinnan! Det kändes bra och roligt att få höra hennes röst, men samtidigt lite sorgligt att vi inte ses varje dag längre! :) Men jag kommer snart upp och hälsar på dig uppe i Luleå! PUSS PÅ DIG! <3
 
Me and my bejb! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN GULLIS! :* Saknar dig med! :)

2013-03-07 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0