Ge mig värme och gärna en utomlandsresa!

Jag vill så gärna åka utomlands! Vi har äntligen fått lite sol de senaste två dagarna och de tackar jag för, men jag vill ha värme också! :) Jag brukar drömma mig tillbaka och kolla på bilderna från våra senaste resor, men jag vill ju ha de på riktigt. Samuel och jag har pratat om att vi skulle ha åkt på en resa innan sommaren och det skulle vara så härligt! :) När jag kollar på bilderna från våran senaste resa som vi gjorde med hela familjen vill jag åka med dom igen. Vi hade två riktigt roliga och bra veckor i Turkiet och det skulle jag så gärna göra om. Jag tror dock att det bara blir jag och Samuel som åker nästa gång -  vi hade det så bra sist! :)
 
Bilden är tagen i Side förra året då vi var utomlands med familjen! :)
Våran strand på Mallorca när vi åkte med Cristel & Isac! :)
Första gången Samuel och jag var utomlands tillsammans, 2006! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0