helgen

Ja, över en vecka sedan sist. de är mycket på skolan nu, så jag har knappt tid att skriva och sen har jag inte mycket att skriva om. haha! De är kanske inte så roligt att läsa om skola, plugg, skola, plugg hela tiden! men jag kan säga så mycket som så att vi är nu inne på moment 2 och de går fort, men jag försöker hänga med! :)
 
Annars då.. helgen har varit himla lugn. vi började på fredagkväll med fika hos Johnny & Sofia och sedan gick vi upp till Paulina & Fredrik för att spela spel. vi avslutade kvällen ganska tidigt eftersom de flesta jobbat och behövde lite sömn. På lördagen hade vi inget planerat, men de slutade med en heldag inne i stan. Medans Samuel bytte till vinterdäck och mekade med bilen, åkte jag hem till Cristel och tunnade ur håret och fick lite ljusa slingor. Huvudet mitt vart nu en aningen lättare och de känns så skönt! :) efter de åkte vi till syster och Johan och lagade nacho. därefter kom de några vänner till dom och vi hade en trevlig kväll! :) igår vart de en slappar dag, men film, serier, godis och mys i soffan. så nu är de måndag och jag sliter med att ta mig igenom all litteratur som ska läsas till på onsdag! 
 
Bjuder på denna bild, på mig och Emelie förra helgen(efter att vi varit på Love & Lust)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0