senaste veckan!

jaha, då vare ett tag sedan igen! :) jag har varit ledig hela veckan, men har inte haft någon lust att skriva, så nu tar jag an snabb genomgång av vad som hänt sen sist! :)
Förra fredagen skrev jag min första omtenta och de känns väl inte sådär jättebra! två väldigt konstiga frågor och 3 helt okej frågor, men jag hoppas iallafall på ett godkänt den här gången! :) efter de gick jag Samuel & Emelie ut och käkade middag innan jag och Emelie åkte vidare för att se på hockey! Emelie den lyckosten vann biljetter till Björklöven - Vännäs, så hon bjöd med mig! alltid trevligt att umgås med den tjejen! :)
 
På lördagen samlades jag, Elin & Elin hemma hos Emelie för att plugga på tentan som vi hade i måndags! jag gjorde inte mycket annat än att plugga den lördagen och söndagen! :)
Och på måndagen då hade vi tenta och när jag väl satt där inne och skrev kändes de helt okej. jag kunde inte riktigt utveckla allt jag önskat, men de kändes som att de räckte. men så försvann den glädjen så fort vi träffades efteråt och pratade igenom svaren! vi får helt enkelt vänta några dagar till och se hur de gick! :)
Tentan i måndags var de sista för denna kurs, så de har varit skönt att inte behöva läsa, trots att jag har kännt mig lite stressad av att ligga i soffan! :)
 
I onsdags hade vi middag med klassen och de var jättetrevligt! :) vi var 10 stycken hemma hos Emelie och så hade vi knytkalas. de var länge sedan jag vart så mätt och allt var så sjuk gott! de bjöds på västerbottenpaj, kräftstjärtsallad, tomatsoppa, lasagne, pizzabullar, pastasallader, halloumi, mmummma! :) efter middagen drog vi hem till Johan där vi hade förfest, sen gick vi vidare till Olearys där vi drack öl och shots! klockan 2 bjöd Linda hem oss på efterfest och där bjöd de på vin och "vem är snyggast-leken", haha! :) klockan 6 tog jag mig i säng och efter 3.5 timmes sömn, väcker Samuel mig och tycker de är dags att stiga upp! resten av dagen spenderade jag i sängen med mina serier! :)
 
Nu i fredags började vi våran nya kurs och varför inte börja kursen med ett seminarium? woho! :) så nu är den äntligen igång och jag tror vi kommer ha riktigt roligt, vi har en kanonbra grupp! :) fredagkväll bjöd på träning och Jeff Dunham, innan både jag och Samuel däckade i sängen! :) nu börjar hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0