i´m good! :)

Yeeeees! G på sista tentan innebär att Kriminologi 1 är avklarat! :) de känns skönt att ha klarat av min första kurs på universitetet och hoppas att den andra påbörjade slutar likadant! den känns dock lite svår för min del, den innehåller matte och de hade jag inte räknat med. vi läser nu om metod, analys, kvantitativ metod osv. och de känns sådär. vi hade förväntat oss något annat när man läser en kurs som heter Kriminologi 2, men ack så fel man kan ha! de är bara att bita i de sura äpplet och köra järnet! :)
 
Förkyld har jag också gått och blivit! de började med ont i halsen då jag svalde i förrgår, sen kom snoret och så hostan. så jag nyser en gång i timmen, snorar och hostar! men vad gör man? :) jag hoppade över träningen idag och förljde med mamma på bio. hon ville se den Breaking dawn part 2 och jag är inte bangen, såklart följde jag med! :) kan nog säga att den var lite bättre idag än förra onsdagen, men part 1 är fortfarande den bästa! :) nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas jag orkar mig upp imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0