fredag

Vi har just fått i oss våran hemmagjorda pizza. Samuel ville göra en dubbeldeg, så att vi fick fluffiga kanter och dom vart stora! :) en mycket god pizza, förutom att köttet vi tagit fram från frysen inte luktade ok, så de vart en utan kött! kvällen kommer nog bjuda på lugn, man måste få pusta ut efter en vecka med skola och hinna känna efter att de äntligen är helg! :) jag har köpt ostbollar och choklad, så jag kommer nog få en himla fin kväll :)
 
Vi hade grupparbete på skolan idag och jag tror att de gick ganska bra. de var mycket att läsa eftersom vi nu håller på att koda intervjuer, men de tog sig och jag tror att vi blir klar på måndag! :) vi var 5 stycken i min gruppen från början, men nu är de bara jag och Elin kvar! men lika glad är vi för de! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0