måndag - and i love it!

måndag och tre dagar kvar! :) idag har jag den stora tvätt-dagen, åtta högar med tvätt låg på golvet tidigare idag, nu är de bara två kvar. vi måste ju ha rena kläder när vi åker bort, så jag passade på att tvätta allt jag kunde hitta här hemma!
jag har hunnit med mycket idag, när man slutar halv nio har man ju hela dagen på sig! :) jag började med att titta på de två sista avsnitten av the hills, sen vart de lunch, tvätt, en promenad med Paulina, dusch, och tandläkaren! jag hade hoppats på att tandläkaren skulle göra något åt min tand, men eftersom den fortfarande sitter kvar var jag osäker, och rätt hade jag. han slipade till den och bad mig komma tillbaka då den lossnat! woop woop!
nu ska jag ta och öppna resväskan och lägga fram de kläder om ska med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0