uppsats - hagamannen!

Det är väldigt roligt att arbeta med en uppsats. de började i måndags så Emelie frågade mig om jag ville jobba med henne. hon var inne på att skriva om Hagamannen och de lät spännande, så jag tackade ja! :) vi har denna vecka varit på tingsrätten och läst förundersökningarna, som vi dock skulle behöva en eller två dagar till om vi skulle hinna läsa allt. de är sjuk mycket papper att gå igenom, men vi vet ju vad vi är ute efter så vi kunde hoppa över vissa saker. jag har också läst ut boken Hagamannen, så våldtogs en stad och idag var jag lånade böckerna Den 777:e mannen och Brottet, offren och förövarna, som jag ska försöka läsa under helgen! :) Vi ska också ta kontakt med han som var spaningsledare, som vi har tänkt intervjua. de här kan inte bli annat än bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0