Tre dagar kvar till julafton!

Nu tror jag att det mesta är färdigt inför julen! imorgon bär det av till stugan, så ikväll har jag passat på att städa lägenheten, så man kommer hem till ett rent hem. En packlista är också skriven, så att allt kommer med imorgon! :) jag har just packat klart väskan med varma kläder och tofflor, så att vi inte behöver frysa. Julgodiset och kakorna är bakade och redo att ätas! jag längtar redan till julmaten, de kommer bli så gott! :) innan vi ger oss av imorgon kommer vi åka förbi Lycksele och lämna julklappar och hälsa familjen god jul. sedan väntar ett par härliga dagar ute i skogen med familjen och julmys! :)
 
De tål att sägas att jag och Emelie skickade in vårat första utkast på uppsatsen idag. de känns så skönt att vi är nära slutet - uppsatsen är i princip klar. vi väntar nu bara på att Tage ska ge oss lite respons så att vi kan ändra om de behövs! är han nöjd blir de nog bara lite finjusteringar i januari och så kan vi ta de lite lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0